tisdag 17 februari 2015

Smaklig påse

 Häromdagen åt jag lunch med en väldigt söt och rar väninna och jag gjorde en liten spontanpresent att ta med till henne då hon legat sjuk en längre tid.


 Det passade bra dessutom då Alla Hjärtans Dag stod för dörren. Jag sydde denna lilla påse med dragsnörning i toppen. Sedan köpte jag flera påsar Lindts chokladtryfflar i olika smaker och lade ner i påsen.


 Mottagaren blev väldigt glad och rörd. På kvällen fick jag ett MMS där innehållet i påsen hade minskat drastiskt. Det är roligt att överraska sina vänner ibland!


Avslutningsvis måste jag få rekommendera framförallt en av tryfflarna i påsen, nämligen Lindts jordgubbstryfflar. Det verkar vara en begränsad smak (?) framtagen till just Alla Hjärtans, så för er som inte har smakat föreslår jag att ni sätter den ena foten framför den andra och med sjumilasteg beger er till närmsta matvarubutik för att inhandla dessa små underverk.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar