måndag 22 april 2013

Soffrapport

lånad

... nu ägnar vi oss inte mer åt den saken...

Jag jobbar vidare i verkstaden med mina projekt; nummer 1 och nummer 2. Det närmar sig slutet och det ser bra ut, jag är jättenöjd. 

 Projekt 1 (uppförstorad mobiltelefonbild, 
därav den usla kvalitén)

Funktionen för projekt 1 ska sedemera förändras, det blir ett annat moment när jag har renoverat projektet klart. 

 
 Projekt 2

Jag har även mentalt närmat mig funderingar på projekt 3 ... och även 4, 3:an kommer att inta en roll i den snart färdigrenoverade gäststugan men 4:an får liksom inte plats någonstans. Än.

1 kommentar:

  1. Verkligen,ser fram emot denna stora
    överraskning!E de måntro en rymd
    raket?Suktar å e nyfiken som fa.....!
    Flickorna i Smålannnnnn
    Sa ......

    SvaraRadera