tisdag 23 april 2013

Synyheter

I doften av apelsinblommas blomning kan jag nu sitta ner efter ett pass vid symaskinen. Kuddarna till gäststugan blev klara nyss sånär på själva stängningsmekanismen baktill men det löser jag antagligen i morgon, då måste jag ila till sybutiken och inköpa lite band.



Nu kvarstår ämnet gardiner till gäststugan och det ser ut som om jag har tillräckligt mycket tyg kvar av kuddarnas tyg till detta, känns kul att kunna göra det helhetligt. För kvällen stängs syfabriken ner.
 

2 kommentarer:

  1. Oj såååå fina kuddar!Önskar att mig
    var så händig.Ursnyggt!
    Elsa sa.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack Elsa!!Jag är skälv lite tveksam till franskanten men det var det som fanns att tillgå i min lokala sybehörsbutik för tillfället..../Livsnjutaren

      Radera